Meny
Handlekurv 0

Betingelser

(1) Ordrebekreftelse
Når vi har mottatt din ordre og betaling sender vi ut en ordrebekreftelse pr mail. Når varen blir sendt fra vårt lager, vil du motta en ny mail om at ordren er ferdigbehandlet og sendt.

(2) Leveringstid
Alle ordre ekspederes enten direkte fra vårt lager eller leveres posten normalt innen to virkedager fra vi mottar bestilling/betaling. Posten/Bring bruker 1-5 virkedager på å transportere pakken frem til deg/ditt postkontor, avhengig av hvor du bor og hvilken dag du bestiller. Er varen du ønsker ikke på lager vil vi ta kontakt og orientere deg om forventet leveringstidspunkt.

(3) Priser, porto og leveringsmåte
Alle priser er inklusiv merverdiavgift. For varekjøp (bortsett fra pokerbord) vil fraktprisen være etter vekt på bestillingen (samsvarer med prisen til posten):

0 – 100 gram kr 75,-
100 gram – 1 kilo kr 85,-
1 kilo  – 2 kilo kr 130,-
2 kilo - 10 kilo kr 149,-
10 kilo - 25 kilo kr 268,-
25 kilo og mer kr 381,-

For pokerbord vil fraktkostnader komme i tillegg med minst kr 500,-. Etter nærmere avtale på tlf. 93 02 17 86 eller på mail til salg@pokerevents.no, er det også mulig å hente varer på lageret på Ullern (Oslo) eller på lageret hos Jacksped på Kolbotn hvor vi har pokerbordene. 

(4) Betalingsmåte
Vi tar imot betaling over bank. Vårt kontonummer er 9235.33.32068. Ved henting av varer Ullern så må man enten ha betalt på forhånd eller så kan man betale med kort. Ved henting på Kolbotn så må varen være betalt på forhånd.

(5) Returrett
Som kunde av vår nettbutikk har du rettigheter gjennom norsk forbrukerkjøpslov og angrefristlov ved kjøp og retur av varer. Angrefrist er 14 dager. Retur av varer skal foretas i originalemballasjen. Varen skal ikke være brukt eller ødelagt og returen skal være avtalt på forhånd. Ikke send returen i postoppkrav, frakt betales av deg.

(6) Avbestilling
Dersom du har lagt inn en bestilling, men ønsker å avbestille, send oss en mail med ordrenummer til salg@pokerevents.no. Dette må gjøres før du har mottat mail med leveringsbekreftelse.

(7) Transportskade
Etter at du har mottatt produktene, bør du undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra til salg@pokerevents.no. Vi vil da hjelpe deg på best mulig måte.

(8) Feil, mangler eller reklamasjon på vare
Hvis det oppdages feil eller mangler, må du som forbruker innen rimelig tid etter at du oppdaget, eller burde oppdaget den, gi oss melding om at du vil påberope deg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da du som forbruker oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at du som forbruker overtok varen. Dersom varen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Hvis du som forbruker ikke reklamerer i tide, tapes din rett til å gjøre mangelen gjeldende. Melding om feil og mangler ved våre produkter kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig. Dersom det foreligger en mangel ved varen, og du som forbruker har reklamert innen de nevnte fristene, kan du gjøre følgende mangelsbeføyelser gjeldende:

- Under visse forutsetninger velge mellom retting og omlevering.
- Kreve heving dersom mangelen ikke er uvesentlig.
- Kreve erstatning.

Send e-post til salg@pokerevents.no med ordrenummer, bilde av feil/skade og informasjon vedrørende din reklamasjon så tar vi kontakt så snart som mulig.